De geschillencommissie

De geschillencommissie bemiddelt voor nagenoeg alle branches in het afhandeling van geschillen. 

Beschrijving

Sinds 8 juli 2015 hebben ze een nagelnieuwe Umbraco website met veel features. Zo worden klachten direct gemels in hun eigen backoffice-systeem en komt 50% van de data daar ook uit middels koppelingen door ons gerealiseerd in samenwerking met Avenade.

De omgeving is multisite en gaat gebruikt worden om de komende jaren dochterwebsites per branche te lanceren. We mogen niet zeggen welke. Geheimhouding. En er zijn daar téveel juristen om mot mee te krijgen

Wat deden we?

Prototyping, design, Umbraco, custom .Net, oData koppelingen, XML koppelingen, documentgeneratie. Noem maar op!

Wat ging er goed en fout?

Tja. Het resultaat werkt als een speer (stijging van klachten, is dat goed? ;-) ). dus dat het meeste is goed gegaan. Wat ging minder goed? Gezien de omvang van het project was meer 'op locatie' contact zeker raadzaam geweets. Werken we aan :-)