ZAAKS! - Umbraco websites vanuit Utrecht | Wat kost dat nou?

LftB03.jpg

Wat kost dat nou?

Lunch for the Brain wordt gemiddeld gehouden met 5 á 6 personen van jouw organisatie en specialisten in marketing en design van L5. Vooraf wordt een inspiratie-keynote gegeven met gerichte vragen over je eigen marketingonderwerp. Tijdens de heerlijke lunch wordt de brainstorm gehouden en haalt L5 de beste ideeën naar boven om te verwerken in een verslag, advies en stappenplan van je campagne. Dit sturen we je een week na de brainstorm toe en is de roadmap voor je marketing.

In deze vorm kost Lunch for the Brain € 2950,- (voorbereiding vanuit  marketingvraag, samenstellen dreamteam, maken keynote presentatie, brainstormsessie mét uitstekende lunch, concept op tafel en verslag/advies en stappenplan na afloop)

Wil je echter vooraf door L5 een volledige aanzet van een marketing- of campagneconcept laten ontwikkelen, als input voor de Lunch for the Brain, dan komt het totaal op € 3.250,-. (voorbereiding vanuit uw marketingvraag vertaald naar het uitwerken van modelconcepten als input voor de brainstorm, samenstellen dreamteam, maken keynote presentatie, brainstormsessie mét uitstekende lunch, concept op tafel en verslag/advies en stappenplan na afloop). Wij noemen Lunch for the Brain een slimme keuze omdat deze methode altijd nog voordeliger is dan het sec laten ontwikkelen van een marketingconcept op basis van briefing, bureau-selectie en creatie. Bovendien is het resultaat veel sneller op tafel, doorspekt van uw eigen inbreng.